piątek, 11 grudnia 2015

Świąteczny TAG 2015

Witam w świątecznym TAG-u!
Ostatnio na wielu blogach dostrzegałam świąteczne TAG-i (dobrze napisałam?), więc postanowiłam, że i ja powinnam napisać tego typu post. Zatem zapraszam do czytania. :)




1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?

Gdy byłam młodsza przygotowania zaczynałam już w wakacje. :D Teraz nie mam tyle czasu i chęci. U mnie w domu przygotowania zaczynają się jakiś tydzień przed Wigilią i Bożym Narodzeniem.

2. Co chciałabyś zobaczyć w tym roku pod swoją choinką?


Milion dolarów! A tak bardziej poważnie to nie wiem. Może jakąś książkę, grę albo film, lub po prostu jakiś fajny świąteczny upominek.

3. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film?


Nie muszę chyba mówić. To już tradycja. ^^

4. Jakiej potrawy nie powinno zabraknąć na wigilijnym stole?


Hmm... wydaje mi się, że pierogów z kapustą i grzybami.

5. Czy kupujesz rodzinie prezenty?

Czasami kupię na rodzicom na święta jakieś słodkości, ale przeważnie daję jakiś własnoręcznie  wykonany upominek. Co roku jakiś czas przed świętami robię listę upominków, którymi chcę obdarować rodziców i liczę jakie są koszta. Myślę, że fajniejszym prezentem dla rodzica jest wykonany z sercem upominek niż jakiś przedmiot, który szybko się zepsuje. Przecież w świętach chodzi o to, by dać drugiej osobie coś z miłości.

6. Jak wygląda twój dzień i twojej rodziny 24 grudnia?

Mój tata jest wtedy przeważnie w pracy i przychodzi wczesnym wieczorem. Podczas jego nieobecności ja ubieram choinkę, a moja mama przygotowuje ostatnie dania na wigilijny stół. Gdy wraca do domu włączamy przeważnie kolędy i dokonujemy ostatecznych przygotowań do wieczerzy.

7. Ulubiony świąteczny kolor?

Wydaje mi się, że połączenie czerwonego z zielonym.

8. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?

Odpoczywam od szkoły i spędzam czas z rodziną.

9. Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?


Zapach pomarańczy. Sama nie wiem dlaczego, może przez to, że pomarańcze jem przeważnie w święta i stąd to przyjemne skojarzenie. ^^

10. Otwierasz prezenty rano czy w Wigilię?

W Wigilię.

11. Ulubione świąteczne jedzenie?


Pierogi z kapustą i z grzybami!

12. Święta spędzasz w domu czy po za nim?

W domu.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Dobrze, dorzucę jeszcze dwie piosenki, które dodają trochę świątecznego klimatu. :)


Wham! - Last Christmas


Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Na zakończenie chciałabym podziękować za Wasze komentarze. Naprawdę dają mi motywację do pisania. Były takie chwile, kiedy zastanawiałam się, czy nie odpuścić, jednak niemądre byłoby porzucić coś na starcie. Jeszcze raz dziękuję za motywację jaką mi daliście. :)


Źródła skąd wzięłam obrazki: grafika google

16 komentarzy:

  1. Właśnie skończyłam pisać u siebie christmas tag wchodzę na Twój blog i co widzę? Świąteczny tag:D Lubię czytać takie tagi, bo można się o innych wiele dowiedzieć. Na wiele pytań odpowiedziałabym podobnie;)
    Pozdrawiam;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, jak razem z bratem zaczynaliśmy zawsze planować Sylwestra jeszcze w październiku jak bylismy mali. To były czasy <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten post! Święta to najpiękniejszy czas w roku.
    Zapraszam http://pati-ix.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe odpowiedzi :)
    Wspólna obserwacja ?
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny swiateczny tag
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mowiac u mnie chyba tez pojawi sie taki TAG. Ciekawe odpowiedzi. Zapraszam do mnie.
    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowe :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie nie je si.e pomarańczy, tylko mandarynki :)
    Ogólnie kocham pierogi i kapustę z grzybami. U mnie przygotowania zaczynają się już teraz. Pucowanie okien, pranie firan...
    Ja już sama nie wiem, co myśleć o Kevinie. Fajny film, ale jak go się widzi piąty raz, to jakoś już nie ma takiej przyjemności z oglądania go :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! :) Moje ulubione piosenki to również te co podałaś :) Już nie mogę doczekać się świąt <3 Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj bardzo świątecznie tu u Ciebie :D
    Moim ulubionym filmem na święta jest listy do m, ale pierwsza część, druga niezbyt mnie zainteresowała... ;)
    I piosenki.. tradycja :D
    Obserwuje ^^
    CHCE SIĘ ŻYĆ - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Też będę oglądać "kevina" ;) też szykuje się na "w krzywym zwierciadle"
    Wspólna obserwacja? ja jestem na tak :) jedynie zacznij i napisz w kom a się odwdzięczę ;) Pozdrawiam!
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  12. "Kevina" mam już po dziurki w nosie. Co roku to samo i to po kilka razy...
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja Kevina oglądam co święta :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń