środa, 23 grudnia 2015

Jednak jeszcze tu jestem?

Dawno mnie nie było na blogu. Zapewne (jeśli ktoś w ogóle tu jeszcze zagląda) teraz myślicie, że jestem zupełnie nieodpowiedzialną dziewczyną. Głupio mi się teraz tak tłumaczyć, lecz powinniście wiedzieć co wiąże się z moją nieobecnością i za jaki czas posty pojawią się normalnie.
Pierwsza rzecz o której powinniście wiedzieć to to, że nie opuszczam bloga. Obecnie od jakiegoś tygodnia nie mam dostępu do Internetu. Owszem w moim telefonie jest dostęp do sieci, jednak pisząc tego posta z komórki nie jestem pewna, czy w ogóle się on opublikuje. Cóż, czas pokaże. Rok temu też miałam podobną sytuację, również przed świętami.
Nie jestem w stanie powiedzieć kiedy Internet w moim komputerze zostanie przywrócony, lecz wiem, że muszę coś z tym zrobić. Taka sytuacja jest nie do zniesienia, bo w dowolnym momencie dostęp do sieci może zostać odcięty i ja chcąc np. zdobyć jakieś informacje potrzebne do szkoły nie mogę z niej skorzystać i później wynikają z tego tylko problemy. No, ale mam nadzieję, że niebawem zdołam napisać dla Was normalnego posta. :)
Jestem ciekawa jak przebiegają u Was przygotowania do Wigilii i Bożego Narodzenia? Ja muszę przyznać, że nie cieszę się z tych świąt i nie czuję tej magii. Na dworzu mamy ładną, bezchmurną pogodę. Mam wrażenie, że trwają przygotowania do Wielkanocy, nie do Bożego Narodzenia. :') W moim domu nie ma jeszcze nawet choinki i zastanawiam się, czy wyrobię się ze wszystkim przed Wigilią. :/
Już niebawem zaczną się święta, więc wobec tego pragnę złożyć Wam życzenia!
Życzę Wam dużo zdrowia, szczęścia, pieniędzy, dobrych ocen w szkole, więcej czasu na przyjemności, wspaniałego czasu spędzonego z rodziną, wiele prezentów pod choinką, dużo radości w zbliżającym się nowym roku oraz spełnienia wszystkich celów i marzeń!
☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆
Kończę już tego niedopracowanego posta, gdy będę miała dostęp do Internetu w komputerze postaram się go poprawić. Także... życzę Wam wszystkim WESOŁYCH ŚWIĄT! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz