niedziela, 27 grudnia 2015

Rewolucja na blogu!

Witam serdecznie
Jak się macie po świętach? U mnie w sumie święta przeminęły normalnie i zdecydowanie za szybko. O dziwo ze wszystkim zdążyłam się wyrobić przed Wigilią. Nie dostałam w tym roku góry prezentów, bo otrzymałam wyłącznie słodycze, ale i tak się cieszę. :) Lecz zamiast tony prezentów otrzymałam ciekawą propozycję, którą muszę jeszcze przemyśleć, na razie nie będę nic mówić, żeby nie zapeszać. Jakoś ostatnio nie mam weny na pisanie wierszy, opowiadań i postów. Czuję się taka wypalona. Jednakowoż nie martwię się tym, takie "kryzysy twórcze" przechodzą mi ZAZWYCZAJ po kilku dniach. A więc zamiast zabierać się za pisanie przecież teraz piszesz matołku nieudanego posta zabrałam się za tworzenie nowego wyglądu bloga. Uwierzcie mi, układanie wystroju bloga zajęło mi kilka godzin i mam nadzieję, że docenicie moją pracę i nowy wygląd Wam się podoba. :)


Przed
Muszę się Wam przyznać, że tego szablonu nie stworzyłam sama. Poszłam na skróty i skorzystałam z pomocy pewnej strony. nie bijcie Jeśli ktoś chce mogę Wam podać adres tej strony.

Po
Ta dam! Jak Wam się podoba? Powiem nieskromnie, że nagłówek wyszedł mi świetnie (a przynajmniej według mnie). Każdy z obrazków przedstawia niewielką część mojej egzystencji. Chyba każdy się domyśla co oznaczają poszczególne obrazki? Nie? Dobrze... opiszę co one symbolizują. Obrazek numer 1 symbolizuje pisarstwo, ponieważ jest to moja pasja, numer 2 symbolizuje moje wewnętrzne "ja", które usiłuje wyrwać się na wolność, numer 3 symbolizuje Włochy, ponieważ jest to mój sentyment (?) z czasów wczesnego dzieciństwa, numer 4 oznacza muzykę, ponieważ lubię od czasu do czasu posłuchać dobrej nuty, następny numer okazuje kwiat a to dlatego, że uwielbiam kwiaty, ten niebiański zapach i wygląd, który daje przyjemność wzroku... ostatni zaś symbolizuje o dziwo... wolność, ponieważ jest ona dla mnie ważna.


Tutaj najlepiej widać ile się zmieniło. Usunęłam wiele zbędnych moim zdaniem gadżetów i dodałam kilka informacji na mój temat. Zmieniłam tło bloga na gwiazdki, ponieważ one najbardziej mi tu pasują. Koloru i rodzaju czcionki prawie nie zmieniałam, w związku z tym, iż szary to jeden z moich ulubionych kolorów, taki już został, lecz podrasowałam trochę kolor tytułu posta i gadżetów zmieniając go na granatowy. Co jeszcze zmieniłam?... Ach tak! Zmieniłam efekt kursora na bardziej spójny z wystrojem bloga, a także dodałam regulamin, który znajduje się na dole strony. Mam nadzieję, że każdy zapozna się z nowym regulaminem. Myślę, że blog wygląda teraz lepiej, jest taki bardziejszy, jak wyraził się Szalony Kapelusznik w Alicji w Krainie Czarów. ;) 

Piszcie w komentarzu swoje zdanie na temat nowego wystroju. Który design lepszy?

Nadeszła już pora naszego rozstania!
Żegnam się z Wami tym oto zdjęciem Szalonego Kapelusznika. :p


4 komentarze:

  1. Teraz jest lepiej! Z taką czcionką o wiele lepiej się czyta niż przedtem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd bloga mi się podoba :) Na pewno jest lepiej niż było wcześniej :) Zrobiłaś bardzo ładny nagłówek :) Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odświeżenie wyglądu bloga na duuuuży plus. Uroczy ten kursor :P
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie :D powiejsku@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę ładnie wyszedł Ci ten szablon, a szczególnie nagłówek ^^
    Pozdrawiam.

    zpamietnikaleworecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń