środa, 25 listopada 2015

TAG: 50 przypadkowych pytań o mnie

Witam dzisiaj po raz drugi!

Przygotowałam pięćdziesiąt pytań do tagu o mnie. A więc.. ZAPRASZAM! :)

1. Gdzie teraz jesteś?

W swoim pokoju. ^^

2. Kogo kochasz?

Swoich rodziców i przyjaciół. ;3

3. Ulubiony przedmiot w szkole?

♥ Język polski ♥

4. Co najbardziej lubisz jeść?

Jeśli chodzi o potrawę to *myśli* chyba kotlet schabowy.

5. Twoja najdziwniejsza cecha?

Nie wiem, czy to cecha, ale dla mnie bardzo wadliwe jest to, że gdy jestem w jakiejś stresującej sytuacji, lub się zawstydzę, moją twarz pokrywa gorący rumień.

6. Co było w treści ostatnio wysłanego przez Ciebie sms-a?

Cytuję: „Nie mg tego pobrac :/”

7. Czy chcesz mieć tatuaż? Jeśli tak, to jaki i gdzie?

Nie lubię tatuaży, ale jeśli już na jakiś bym się zdecydowała, to na pewno byłby on jakiś mały umiejscowiony w mało widocznym miejscu. Może jakieś kwiaty np. róże, lub jaskółki w locie.

8. Co najbardziej Ci uszkodziło psychikę?

Powiem krótko – gimnazjum.

9. Czym się teraz najbardziej emocjonujesz?

Odpowiadaniem na pytania. :P

10. Czy kiedykolwiek bałaś się zagadać do kogoś?

Tak, mam codziennie ten lęk.

11. Trzy kraje, które chciałabyś najbardziej odwiedzić i dlaczego?

Na pewno byłaby to Francja. Paryż, wieża Eiffla, śliczne widoki.. jednak bałabym się tam pojechać za względu na zagrożenie terrorystyczne. :/ Drugim krajem byłyby Włochy, ze względów które zachowam dla siebie. Trzecim natomiast byłaby Australia, zawsze chciałam tam pojechać, być może ze względu na dziką przyrodę i wspaniały krajobraz.

12. Masz jakieś fobie?

Tak, panicznie boję się latania samolotem, czasami miewam z tego powodu koszmary. Boję się także pająków i krwi. Powiem Wam, że niedawno próbowałam walczyć z fobią na punkcie krwi patrząc na pewien obrazek, nie zemdlałam, ale rozbolała mnie głowa. :D

13. Czy grasz na jakimś instrumencie i jakim?

Na nerwach. xD A tak na poważnie, mam gitarę, jednak nie mam czasu uczyć się na niej grać. Gimnazjum robi swoje.

14. Gra na jakim instrumencie jest według Ciebie najtrudniejsza do opanowania?

Hmm, trudne pytanie. Jest wiele instrumentów, jednak wydaje mi się, że będzie to fortepian. Tyle jest tych wszystkich klawiszy, nauka na pewno nie jest łatwa, zresztą jak na każdym instrumencie.

15. Czytasz horoskopy?
Czasami. :)


16. Film który Cię najbardziej "wziął"? 

Niestety nie pamiętam. :(

17. Ulubieni muzycy?

Na pewno Adele, lubię też czasem posłuchać Ani Wyszkoni, Sylwii Grzeszczak oraz Whitney Houston.

18. Ulubiony rodzaj muzyki?

Taka, która wpada w ucho. :)

19. Co ostatnio jadłaś?

Budyń.

20. Co ostatnio piłaś?

Herbatę z cytryną.

21. Masz telefon?

Mam.

22. Masz Sims3?

Posiadam i jestem jej wierna.

23. Masz jakiegoś Zwierzaka?

Mam trzy pieski. :)

24. Lubisz hamburgery lub popcorn?

Nie lubię hamburgerów, bo wolę hot-dogi. Nie lubię popcornu, bo wolę chipsy.

25. Jak nazwiesz swoje dzieci?

Jeśli dziewczynka: Lena, Dominika, Adela. Jeśli chłopiec: Dominik, Wojtek, Fabian.

26. Laptop vs Komputer

Komputer, bo jest wytrzymalszy. 

27. Co robisz, jak masz doła?

Idę coś zjeść, lub piszę.

28. Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu?

Chyba nie mam takiej rzeczy.

29. Jaki jest twój wymarzony zawód?

Lekarz, pisarz, malarz.

30. Pijesz kawę?

Nienawidzę kawy od pewnego wypadku z dzieciństwa. Trochę to komiczne, ale uraz mam do dziś. :P

31.Często piszesz sms-y?

Myślę, że rzadko.

32. Trzy ulubione strony internetowe?

Blogger, Besty, zapytaj Onet.

33. Oglądasz mecze, turnieje? Jakie?

Meczy na ogół nie oglądam, jednak zaraziłam się po części pasją do boksu od mojego taty. Jednak nie jestem jakimś zagorzałym (?) kibicem (?). Lubię oglądać tylko turnieje w których bierze udział mój ulubiony bokser, inne są dla mnie nudne.

34. Co lubisz pić?

Kakałko ^^

35. Czego nie lubisz w ludziach?

Podłości, chamstwa, dwulicowości, ich kłamania w żywe oczy.

36. Co robiłaś wczoraj o tej godzinie?

Błądziłam w Internetach. ;*

37. Gdzie chciałabyś mieszkać?

We Włoszech.

38. Czy pracujesz?

Tak, w szkole. No co? To też praca.

39. Coś, czego Ci brakuje? 

Brakuje mi moich przyjaciół Kurczę, tam jest „czego”, nie „kogo”. Dobrze, już nie będę tego usuwać.  oraz pewności siebie.

40. Czy mówisz w innych językach?

Nie, jestem kompletnym beztalenciem jeśli chodzi o języki obce. Uczę się rosyjskiego i angielskiego w szkole, ale i tak kuję wyłącznie po to, żeby mieć lepszą ocenę. To chyba po części przez tą niechęć do tych języków..

41. Czego szukasz w drugiej osobie?

Szczerości i lojalności.

42. Ulubiony program telewizyjny?

Polsat.

43. Ulubiony owoc?

Jabłko, banan oraz pomarańcza, zapach pomarańczy i już czuję te święta. ♥

44. Jakie jest twoje marzenie?

Pierwsze, które mi przyszło do głowy to mieć pasek na koniec roku. Taa, ja i pasek, chyba na du…

45. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?

Moja mama. ^^

46. Co lubisz robić?

Czytać blogi, pisać na blogu, rysować portrety, pisać opowiadania, grać w gry, oglądać „Szpital”. xD

47. Ulubiony kolor?

Zielony i szary.

48. Malujesz się?

Nie. ^^

49. Jaki jest Twój kolor oczu?

Dziwny odcień zielonego. Powiem tak, w normalnym świetle są zielone, nie mogę powiedzieć, że są piwne, czy brązowe, bo podchodzą niezaprzeczalnie pod zieleń, natomiast w jasnym świetle są takie.. bursztynowe.

50. Jesteś bardziej introwertyczką, czy ekstrawertyczką?

Zdecydowanie introwertyczką.

KONIEC

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~**~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~**~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Nie, jeszcze nie koniec!
Spędziłam dużo czasu, by napisać tego posta i powiem nieskromnie, że jestem z niego zadowolona, wyszedł perfekcyjnie. Wiem, że ktoś tu zagląda. Wyświetlenia mówią wszystko. Więc, cieszyłabym się gdybyś napisał komentarz, chociaż z wiadomością, że tu byłeś.
Wiem, że piszę dopiero czwartego posta na tym blogu i mojego bloga prawie, a może nawet nikt nie czyta, lecz niezmiernie ucieszyłby mnie nawet najkrótszy komentarz. Zagląda tu w ogóle ktoś? :)

~R. ;3

2 komentarze:

  1. Hej, hej! ^^ Ja zaglądnęłam ^^.
    Bardzo podoba mi się wygląd bloga. Jest oryginalny i taki dziewczęcy, lekki, swobodny. Bardzo ładny (;. Czy tą dziewczynę, która jest na nagłówku sama rysowałaś? Bo głównie ona przyciągnęła moją uwagę ;D.
    Post bardzo fajny, podoba mi się Twój styl pisania. Musiałaś się sporo napracować (;.
    Jeśli chodzi o podobieństwo pytań, to też jestem introwertyczką, uwielbiam język polski, też grałam wcześniej na gitarze, ale przestałam ze względu na gimnazjum, właśnie teraz popijam sobie herbatkę z cytrynką (<3), w przyszłości chciałabym być pisarką, kawy też nie lubię, chyba, że zbożową (Inkę <3), też "pracuję" w szkole (XD). Uwielbiam również jabłka (przed chwilą jadłam na śniadanie <3), pomarańcze i banany trochę mniej, ale to mój tzw. smak z dzieciństwa ^^. I... też mam problem z rozróżnieniem koloru oczu... Jedni mówią, że mam zielone, drudzy, że szare, a jeszcze inni, że niebieskie :D.

    Mam nadzieję, że przeczytasz komentarz (;.
    Pozdrawiam serdecznie <3
    Nat
    swiat-przedstawiony-inaczej.blogspot.com
    Obserwacja za obserwację? (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Przyjemnie jest poznać osobę z którą dzieli się tyle wspólnych cech. :) Czytałam Twój poprzedni blog i był świetny, można powiedzieć, że jestem Twoją stałą czytelniczką. Ech, uzależnienie od blogów robi swoje i nie mogłam zrezygnować z okazji do czytania Twoich postów, gdy umieściłaś na swym starym blogu informację, że stworzyłaś nowy blog. ^^
      Z chęcią będę wchodzić na Twojego bloga.
      Miłego dnia. :)
      ~R. ;3

      Usuń