piątek, 13 listopada 2015

Początek tego bloga

Witajcie!
Jest to mój pierwszy post na tym blogu. Jak zawsze nie wiem jak zacząć.
Może wypadałoby opowiedzieć coś o sobie?
Mam na imię Roksana. Nie podoba mi się to imię, ale co zrobić? Liczę sobie już piętnaście lat. Jestem niską zielonooką ciemną blondynką/jasną szatynką. Muszę dodać, że jestem bardzo szczupła, ale nie przejmuję się tym.
Jestem też dosyć blada, po opalaniu moja skóra jest prawie taka sama jak przed opalaniem. Pamiętam sytuację, jak pewne dziecko nazwało mnie wampirem. :D Zawsze, gdy zaczynam coś pisać z trudem idzie mi pisanie każdej linijki, jednak później się rozkręcam i pisanie idzie mi z łatwością. Skoro mowa o pisaniu. Odkąd pamiętam ciągnęło mnie w tym kierunku. Bodajże w trzeciej klasie podstawówki napisałam swoją pierwszą „książkę”, pamiętam też, że w którejś wcześniejszej klasie napisałam bardzo długie (jak na tamten poziom) opowiadanie, tak długie, że skończył mi się zeszyt. Kiedyś lubiłam rysować, teraz staram się powrócić do tej pasji. Mam sporo zainteresowań, interesuje mnie pisarstwo, polityka, rysowanie, fotografia, psychologia, filmowanie oraz w pewnym stopniu medycyna. Może opiszę teraz mój charakter? Należę do osób bardzo nieśmiałych, trudno nawiązuję znajomości. W grupie czuję się spięta, najlepiej czuję się w towarzystwie bliskich przyjaciół, wtedy można powiedzieć, że staję się innym człowiekiem. :) Bywam czasem złośliwa, jednak nie lubię krzywdzić innych. Nie ufam ludziom, gdy mam problem, czy tajemnicę zachowuję to dla siebie, nikt nie jest godny zaufania. Mimo, że nikomu nie ufam mi każdy może opowiedzieć o swoich problemach, skoro ktoś powierzył mi swoją tajemnicę, to jak mogę ją wygadać? Zwykle jestem szczera i nie lubię, gdy ktoś mnie perfidnie okłamuje. Czasami z byle powodu jestem podekscytowana. Gdy chcę osiągnąć jakiś cel staram się do niego dążyć, jednak gdy jestem blisko spełnienia go zadaję sobie pytanie, czy na pewno tego chcę. Mam wiele wad, jak każdy człowiek. Posiadam uczucia i jakże rzadką w dwudziestym pierwszym wieku umiejętność empatii. Zamienię jeszcze parę słów o blogu, co i jak. Na tym blogu będę umieszczać moje przemyślenia i niewykluczone są też moje prace tj. wiersze, czy rysunki (portrety). Posty będę starała się pisać przynajmniej raz w tygodniu, ze względu na szkołę. Zacznę teraz zasadniczo. Od jakiegoś roku interesuję się blogowaniem, niegdyś czytałam mnóstwo blogów i powiem szczerze, że ta wiedza w pewnym stopniu „nauczyła” mnie jak blogować, lecz nie jestem pewna, czy będę dobrą blogerką. Jestem już stara, nie mam wiele czasu, ale dlaczego mam nie spełniać swoich marzeń? Jeśli nie spróbuję będę tego żałować. Jeśli pomysł ten okaże się klapą, trudno, ale nie będę sobie tego wyrzucać, bo wykazałam inicjatywę. Pomysł prowadzenia tego bloga narodził się z czystego piątkowego spontanu. Nie ma to jak pierwszy post w piątek trzynastego.. Mam jednak nadzieję, że moja przygoda nie będzie równie pechowa jak ten dzień.
Dobranoc/Miłego dnia!

~R. ;3
~ZŁW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz